Friday, October 23, 2009

friday day!

ari ni x tau knpa mcm best ada..mcm x best pon ada...tapi ok lah kot...study mcm biase...gempak nya...lecturer kt dpn ajar aku kat blkang mcm biase..main ym atas kertas..ngn wanie n combie...but dgr lah jugak lecturer to trang kan...best2...smlm kite org men mcm2 game..sbb lecturer 2 bnyk ckp...smpai x larat nk dgr dyer ckp..hehhehehe...aku dlm class kdg2 fokus..kdg2 x....tapi aku berjanji demi mase dpn aku ni..aku nk blaja sungguh....tadi kilat n guruh kuat..takot gler babe...combie sampai terkejut..hahhahha....ermmm....ptg2 mcm nie mendung jer...teringat lak kat cameron..lepak2 ngn aidil...tman dyer main sk8...uuuiihhh!!bestnya....rindu saat itu..ingt mggu dpn nk balik cmron...bkn per..sbb pas nie dah x ada cuti..nk pg posting ag....eyyhhh..kat luar nie dah gelap..baru kul 6 sku..dah gelap...xper2..ciptaan yang maha esa....ya allah hamba mu ini memohon kepada mu ya allah..ampunilah dosa kedua ibu bapaku..saudara mara ku..dosa2 ku ini..dosa kedua ibu bapa ayah aidil..dosa2 aidil..dosa2 keluarga nya dan seluruh dosa2 umat islam di dunia nie ya allah...ya allah kau sihat kan lah kesejahteraan keluarga ku ni ya allah..ibu bapa ku..atok dan nenekku saudara mara ku dan seluruh umat islam di dunia ini ya allah....AMINN....

No comments:

Post a Comment